Poradna Dolce & Gabbana Light Blue toaletní voda dámská 100 ml

Autor: Voňavý obchod | Vloženo: 21.02.2013 000 15:29 | Témata: Poradna Dolce & Gabbana Light Blue toaletní voda dámská 100 ml

Voňavý obchod

Voňavý obchod

Doporučte mně prosím podobnou levnější vůni Light Blue.

Dobrý den, naše dámská vůně D&G Light Blue je originální vůně stejného obsahu, 30 ml za 350 Kč, viz http://www.vonavyobchod.eu...
Dále ve STEJNÉ vůni nabízíme parfém s feromony, roll-on, sprchový gel, tělový balzám a krém na ruce a nehty.
Voňavý obchod.eu

  • Martina

    Martina

    21. února 2013

    Dobrý den, Vaše dámská vůně D&G Light Blue není originální vůně D&G Light Blue stejného obsahu, Na stránkách uvádíte "Nezaměňujte s vůní Dolce & Gabbana - Light Blue". Neopakujte prosím můj dotaz, Už jsem na něj obdržela dostačující odpověď viz. výše. Děkuji.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Voňavý obchod

      22. února 2013 - Voňavý obchod

      Dobrý den,

      opravdu se jedná o originální vůni této značky. Na esenci/parfém neexistuje patent, proto pokud se světový parfemista DROM (kde si kupují esence i další prodejci) rozhodne prodat stejnou esenci dalším společnostem jde o identickou vůni, jen nelze použít stejný název. Z tohoto důvodu uvádíme na stránkách, aby zákazníci "vůni nezaměňovali".

      FM GROUP je marketingová společnost fungující na mnoha úrovních v FMCG sektoru. Spočenost byla založena v Polsku v roce 2004 a dočkala se rychle uznání na mezinárodním trhu s parfémy. V současné době je společnost založena na francheesingu s 50 základnami po celém světě, které se společně starají o obrat 86 milionů Eur. Namísto drahých marketingových kampaní, které známe od exkluzivních kosmetických značek, se FM GROUP věnuje modelu, který můžeme nazvat Mnohaúrovňový Marketing. Společně s širokou nabídkou a nízkými cenami se tento model podílí na atraktivním poměru ceny a kvality.

      Nabídka produktů FM GROUP byla v uplynulých letech trvale rozšiřována. V současné době se jen nabídka parfémů uvedených na trh pod jménem Federico Mahora skládá z více než 150 různých vysoce ceněných vůní. Tato linie parfémů má své počátky u odborníků Perfand a Drom Fragrance, kteří jsou společně garanty pro produkt světové třídy.

      Kolekce vůní je doplněna o produkty péče o tělo jako sprchové gely, tělové balzámy, produkty pro péči po holení a produkty pro péči o chodidla. Ale FM GROUP nabízí ještě více. Nyní doplnila společnost svůj sortiment o kosmetické produkty, produkty péče o vlasy, wellness produkty (pod jménem "Spa Senses") a produkty pro údržbu domácnosti ("For Home").

      S přátelským pozdravem,
      Voňavý obchod.eu


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.