Stella McCartney Pop parfémovaná voda dámská 100 ml tester

100 %
Květinově - dřevitě - pižmová vůně uvedena na trh v roce 2016 Módní návrhářka Stella McCartney, dcera Paula a Lindy McCartney, představuje její vůni třetího pilíře s názvem...
730 Kč
Doprava 59 Kč,Skladem
Doporučená nabídka Profi-parfémy.cz
Do obchodu
Seřadit:

Nejlevnější nabídky (2)

Skladem • 1 varianta59 Kč97 % • 6 424×recenzíDalší informace
Skladem • 1 variantaDoplňkové služby79 Kč89 % • 354×recenzíDalší informace

Popis produktu

Květinově - dřevitě - pižmová vůně uvedena na trh v roce 2016 Módní návrhářka Stella McCartney, dcera Paula a Lindy McCartney, představuje její vůni třetího pilíře s názvem...

Parametry produktu

Typ
parfémované vody
Určení
dámské
Řada
PoP Collection
Objem
100 ml
Tester
ano
Základ parfému
pižmo, cedr, santalové dřevo
Rok vydání
2016
Země původu
Francie

Recenze

  • , zakoupeno v ZIVADA.cz

    Doporučuje produkt

    100 %
    • Příjemná, nevtirava, dlouho držící.

Parametry produktu

Typ
parfémované vody
Určení
dámské
Řada
PoP Collection
Objem
100 ml
Tester
ano
Základ parfému
pižmo, cedr, santalové dřevo
Rok vydání
2016
Země původu
Francie

Popis produktu

Květinově - dřevitě - pižmová vůně uvedena na trh v roce 2016

Módní návrhářka Stella McCartney, dcera Paula a Lindy McCartney, představuje její vůni třetího pilíře s názvem Pop, zaměřené na generaci Millenials.

Oslava individuality, autentičnosti a dobrodružství přichází toto léto s novou vůní Stella McCartney - Pop. V jednu chvíli výrazná i troufalá, Pop je vůně nové generace, která se právě rozvíjí a brzy se prosadí.

Podle Stelly McCartney by vůně a kosmetika měli vyzdvihovat jedinečnost každé ženy, její vnitřní krásu, neměli by ji narušovat nebo potlačovat. Pop je oslavou nového postoje ke kráse a luxusu přesahujícího běžné hranice. Pokrokovost této vůně je zakořeněna v její autentičnosti a individualitě. Je osvobozením od konvenčních forem určených pro každého.

Pop je zářivá, moderní a troufalá. Unikátní vůně spojuje živý květinový charakter tuberózy se santalem, čímž odráží mnohostrannost nové generace ikon Stelly McCartney.

Pop reintepretuje tuberózu zvolenou pro její výraznou ikonickou vůni a zvýrazňuje její zářivý, křupavý a lahodný charakter. Nová vitalita je vyvážená santalem, nečekaná kombinace květinových a dřevitých tónů, jejichž výsledkem je nepopiratelně ženská vůně s atraktivním, ale nevtíravým projevem.

Vzhledem k neustálému úsilí módního domu nacházet alternativy tradičních složek a procesů, byla při výrobě vůně Pop použita technologie mimikry. Ve srovnání s olejem, který se získává zpracováním květů, prostřednictvím bio-mimikry se z květů v plném rozkvětu získává absolut nabízející mnohem jasnější kvalitu vůně, poznačenou nezaměnitelnou vitalitou a zářivostí. Pupeny tuberózy, navzdory výrazně voňavým vlastnostem, mají velmi nízký výtěžek oleje - na výrobu jednoho gramu absolute je třeba posbírat až 3600 květů. Santal, který roste 25 let, dokud je možné z něj těžit olej, byl předmětem takového vysokého zájmu, že v současnosti patří mezi ohrožené druhy. Technologie bio-mimikry nahrazuje procesy vyčerpávající přírodní zdroje při extrakci oleje z květů tuberózy a šetří jeden strom santalu na každou výrobu 2500 flakónů vůní.

Flakón je inspirovaný výrazným, a přitom vyváženým charakterem vůně, design flakonu se spojuje s uzávěrem do překvapivé kombinace minimalistických tvarů.

Hladký skleněný flakón odráží obrat v tradici formou obrácené verze designu originální vůně Stella. Uzávěr, inspirovaný příznačným medailonem Stella McCartney, působí nepřehlédnutelně díky výraznému kovovolesklému odstínu růžové. Inovační integrovaný rozprašovač ve vrchní části uzávěru je funkční, a zároveň dodává designu nádech hravosti.

Inovační technologie na ochranu environmentálního dopadu byla použita také při výrobě obalů. Sprchový gel a tělové mléko k vůni se prezentují v 100% recyklovatelných plastových tubách, zatímco papírové balení flakónů obsahují certifikát The Forest Stewardship Council (FSC) potvrzující, že materiál na jejich výrobu pochází z udržitelných lesních zdrojů.

  • Pop je více o nastavení mysli jako o individuální ženě. To se odráží i v kampani a videu zachycujících uvolněnost mladé ženy, která vůni nosí. Oslava přátelství a dělání věcí po svém je v kampani ztělesněná čtveřicí talentovaných mladých žen. Jsou to: hudebnice Grimes (Claire Boucher), herečka Amandla Stenberg, aktivistka za práva zvířat Kenya Kinski Jones a začínající umělkyně "Lola" Leon. Každá z nich je silná, ale spolu jsou ještě silnější. Tyto dívky reprezentují novou generaci odhodlaných žen a ztělesňují moderní, svobodný postoj ke kráse.
  • Reklamní kampaň i video byly natáčeny na poušti v Kalifornii a sledovali čtveřici Pop múz během jejich výletu - to jak si užívali svobodu, vykašlali se na opatrnost a oddali se dobrodružství. A to se netýká jen jejich dobrodružné cesty, kterou pořídili - tyto dívky jsou na prahu velkých věcí, jsou připraveny oddat se světu a stát se takovými, jaké chtějí být: tyto dívky se zanedlouho prosadí. Každá z nich je pevně usazena za volantem vlastního života. Jsou odhodlány, bezprostřední a otevřené, a krom toho posíleno tím, že jsou spolu.

"Stella mi hodně vyprávěla o tom, že by chtěla vyrobit jinou kampaň, než jaké se obvykle dělají k vůním. To mě zaujalo, protože řada porušuji dané status quo", vyjadřuje režisérka kampaně Melina Matsouka, držitelka ceny Grammy. Energická tvůrkyně, která má na svém kontě videa pro Beyoncé či Rihannu. Výsledkem její spolupráce se značkou Stella McCartney je video, které zachycuje energii generace Pop, odráží její autentický a uvolněný přístup ke kráse.

Stella McCartney dodává: Pop je o náladě. Je o zachycení a oslavě vzrušujícího období, kdy ženy dozrávají a nacházejí samy sebe. Je o svobodě a životě bez předsudků či škatulkování. Ženy v kampani společně představují ohromnou sílu.

Legendární fotograf Glen Luchford, známý svými působivými fotografiemi, zachytil náladu čtyř mladých talentů spolu. Luchford pracoval pro značku již dříve, když spolupracoval a fotil Stelline mámu Lindu Eastman.

Složení vůně:

  • Hlava: list rajčete, listy fialky, mandarinka
  • Srdce: fialka, tuberóza
  • Základ: santalové dřevo, cedr, pižmo

Stella McCartney Pop parfémovaná voda Tester pro ženy 100 ml

Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Hodnocení produktu

1zákazník doporučuje produkt
0zákazníků nedoporučuje produkt
100 %
průměr z 1 hodnocení
5
1 ×
4
0 ×
3
0 ×
2
0 ×
1
0 ×
  • , zakoupeno v ZIVADA.cz

    Doporučuje produkt

    100 %
    • Příjemná, nevtirava, dlouho držící.
{"Oblíbené kategorie":[["Vysoušeče rukou","https://vysousece-rukou.heureka.cz/"],["Baterie k aku nářadí - originální","https://baterie-k-aku-naradi.heureka.cz/"],["Antiviry","https://antiviry.heureka.cz/"],["Alkohol testery","https://alkohol-testery.heureka.cz/"],["Horkovzdušné pistole","https://horkovzdusne-pistole.heureka.cz/"],["Pánské žabky","https://panske-zabky-pantofle.heureka.cz/f:33617:43564658/"],["Army svetry","https://army-a-lovecke-mikiny-a-svetry.heureka.cz/f:33731:43501794;33745:1/"],["Svítící rukavice na párty","https://party-bryle-a-svitici-doplnky.heureka.cz/f:24242:21809539/"],["Střešní okna Roto","https://stresni-okna.heureka.cz/f:14362:454571/"],["Dámské tenisky na platformě","https://damske-tenisky.heureka.cz/f:34771:1/"]],"Vybrané značky":[["Parfémy Hanae Mori","https://parfemy.heureka.cz/f:34505:54595963/"],["Parfémy Aire Sevilla","https://parfemy.heureka.cz/f:5371:43716149/"],["Parfémy Blumarine","https://parfemy.heureka.cz/f:5371:194576/"],["Parfémy Reuzel","https://parfemy.heureka.cz/f:34505:54597310/"],["Parfémy Hei Poa","https://parfemy.heureka.cz/f:34505:54597293/"]],"Jak vybrat nejlépe":[["Jak vybrat klasický fotoaparát?","https://klasicke-fotoaparaty.heureka.cz/poradna/jak-vybrat-klasicky-fotoaparat/"],["Jak vybrat sekeru?","https://sekery.heureka.cz/poradna/jak-vybrat-sekeru/"],["Jak vybrat piknikový koš?","https://piknikove-kose.heureka.cz/poradna/jak-vybrat-piknikovy-kos/"]],"Vybrané produkty":[["Amix Anabolic Masster 2200 g","https://anabolizery-no-doplnky.heureka.cz/amix-anabolic-masster-2200-g/"],["Lani Plast Dveře pro skleník Lucius LG3124","https://prislusenstvi-pro-zahradni-skleniky.heureka.cz/lani-plast-dvere-pro-sklenik-lucius-lg3124/"],["BAUSTAR ISOLA Lemování profilovaná krytina 55x78 cm","https://lemovani-pro-stresni-okna.heureka.cz/baustar-isola-lemovani-profilovana-krytina-55x78-cm/"],["Menabo Aconcagua","https://nosice-lyzi.heureka.cz/menabo-aconcagua/"],["ARGUS Přání k 60. narozeninám 15-8005c60","https://prani.heureka.cz/argus-prani-k-60-narozeninam-15-8005c60/"],["MFP paper Krepový papír role 50x200cm neon žlutý","https://krepove-papiry.heureka.cz/mfp-paper-krepovy-papir-role-50x200cm-neon-zluty/"],["Hecht 901","https://kozy-na-rezani-dreva.heureka.cz/hecht-901/"]],"Doporučujeme":[["Apple iPhone 15","https://mobilni-telefony.heureka.cz/f:26540:51662741/"],["Parfémy","https://parfemy.heureka.cz/"],["Bazény","https://bazeny.heureka.cz/"],["PlayStation 5","https://herni-konzole.heureka.cz/playstation-5/"],["Lego","https://lego.heureka.cz/"],["Zahrada","https://zahrada.heureka.cz/"],["Nábytek","https://nabytek.heureka.cz/"],["Oblečení a móda","https://moda.heureka.cz/"]]}